איך לבחור מדרסים ?
שטיינר אורתופדיקה
שטיינר אורתופדיקה

איך לבחור מדרסים ?

איך בוחרים מדרסים

בבואנו לרכוש נעליים שהם כידוע אביזר חובה, אנו משתדלים להתאים את הנעל לרגל בצורה הכי מדויקת, כדי שנוכל לצעוד בצורה נוחה ולהימנע מבעיות רפואיות. ישנם אנשים כדי שהנעל תתאים להם בצורה המיטבית הם זקוקים למדרסים.

אורתופדיקה שטינר הוותיקה משנת 1939 המנוהלת ע”י חברת חי-שי, מתמחה בכל סוגי המדרסים ונעלי הנוחות והאורתופדיה, תכין עבורכם את המענה האופטימלי לבעיותיכם, במקצועיות רבה וביחס חם ומפנק.

בחירת המדרס הנכון

בחירת המדרסים הנכונים לרגלינו היא משימה מאתגרת, אך חיונית לשמירה על כף רגל תקינה ובריאה. המדרסים מספקים ריפוד ותמיכה מוגברת לכפות הרגליים, מחלקים את הלחץ על כפות הרגליים, ומפחיתים עומס ופציעות.

ישנם מספר גורמים חשובים שיש להתחשב בהם בעת בחירת המדרס:

בראש ובראשונה, עלינו לקחת בחשבון את סוג הפעילות שנבצע בזמן לבישת המדרסים. האם אנחנו מחפשים מדרסים לנעלי ריצה, עבודה, עמידה ארוכה? מכיוון שסוגים שונים של פעילויות דורשים סוגים שונים של מדרסים. לדוגמה, אם אתה רץ, סביר להניח שתצטרך מדרסים גמישים המספקים ריפוד ותמיכה נוספים עבור העקב והקשת, בעוד שאנשים המבלים זמן רב בעמידה עשויים להזדקק למדרסים נוקשים יותר המספקים תוספת ריפוד ותמיכה לכרית כף הרגל.

חומרי הגלם

גורם חשוב נוסף, הוא חומר המדרס. בדרך כלל משתמשים במגוון רחב של חומרים. כגון קצף, ג’ל או פקק. מדרסי קצף הם הנפוצים ביותר והם המשתלמים ביותר. הם מספקים ריפוד טוב ותמיכה לכף הרגל, אך לא מחזיקים מעמד לאורך ימים כמו חומרים אחרים. לעומתם, מדרסי ג’ל מספקים ריפוד מצוין ותמיכה לכף הרגל, אולם הם יקרים יותר ממדרסי קצף. מעל כולם מדרסי השעם הם העמידים ביותר אך הם יקרים יותר ממדרסי הקצף.

סוגי המדרסים

שיקול מכריע נוסף בבחירת המדרסים, הוא רמת התמיכה לקשת שהם מספקים. אנשים עם קשתות גבוהות עשויים להזדקק למדרסים עם יותר תמיכה בקשת, בעוד שאנשים עם רגליים שטוחות עשויים להזדקק למדרסים עם פחות תמיכת קשת.

כמו כן, יש לקחת בחשבון את הגודל והצורה של המדרס, ולהתאימם לגודל הנעל.

כדי שישתלבו בתוכה מבלי להיות הדוקים מדי, ושיהיו קלים להסרה והכנסה.

באורתופדיקה שטינר צוות מיומן ומקצועי אשר יעניק לך חוויית שירות יוצאת דופן ביעילותה, ויותאמו לכם מדרסים מושלמים ממיטב הטכנולוגיות החדשניות והניסיון הנצבר.

ליצירת קשר: כתובתנו אבן גבירול 46 תל אביב, טלפון – 03-6955883

Share this post

מוצרים ששווה לבדוק

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך

איך לבחור מדרסים ?
אורתופדיה
איך לבחור מדרסים ?

איך בוחרים מדרסים בבואנו לרכוש נעליים שהם כידוע אביזר חובה, אנו משתדלים להתאים את הנעל לרגל בצורה הכי מדויקת, כדי שנוכל לצעוד בצורה נוחה ולהימנע

קרא עוד »
אורתופדיה
כיצד תבחרו נעלי נשים מעור?

נעלי עור הן נעליים חזקות ואיכותיות שלרוב מחזיקות מעמד לטווח הארוך ולא נשחקות בקלות. לנעלי העור יש יתרונות רבים לעומת נעליים אחרות, הן מאווררות יותר,

קרא עוד »