preg-web
שטיינר אורתופדיקה
שטיינר אורתופדיקה

מדרסים מסייעים בהקלה על הכאבים

כאשר מדובר בנעליים, מרבית האנשים אוהבים לרכוש עבורם כמה וכמה זוגות, עבור כל מטרה. ישנם נעליים המתאימות לאירועים, נעליים לשימוש יומיומי, נעלי הליכה, נעלי ספורט ועוד. כמובן, שבכדי שכל הנעלים הללו יתאימו לרגליהם בצורה המושלמת, בטרם הרכישה כל אדם מודד את הנעלים במספר מידות שונות, בכדי להתאים אותם לרגליו בצורה מדויקת, נעל אשר לא מותאמת לרגל בצורה מדויקת ואיכותית, לא תסב את הנוחות המרבית שבשימוש בנעלים. ישנם אנשים אשר בכדי שזוגות הנעליים יתאימו להם בצורה המדויקת והאיכותית ביותר עבור רגליהם, זקוקים למדרסים איכותיים, שיסייעו בהתאמת הנעל לרגל והפיכת הנעל לנעל הנוחה ביותר עבור שימוש.

מהם מדרסים?

מדרס הוא אביזר אורתופדי, אשר מותאם לכף רגלו של כל אדם על ידי שיטות שונות של הכנת המדרס בהתאם לכף הרגל בעזרת הטבעת כף הרגל בחומר מיוחד אשר יוצר את צורתה, התאמה דיגיטלית או התאמה על ידי אורתופד. מטרתם של המדרסים הוא לאפשר יציבה ראויה והליכה נוחה בכל זוגות הנעליים הרלוונטיות שהאדם רוכש לעצמו. בין אם אתה מרגיש שאתה זקוק למדרסים כי ההליכה שלך אינה יציבה ובין אם אורתופד אבחן כי בעיות הגב שלך או כל בעיות פיזיות אחרות נובעות מהעדר הליכה נכונה ונעלים נכונות, כדאי מאוד שתרכוש עבורך מדרסים אורתופדיים איכותיים, אשר יתאימו לכף רגלך באופן המושלם.

מהיכן לרכוש את המדרסים המתאימים לכם ביותר?

אם אתם מחפשים מדרסים, כדאי שתפנו אל שטיינר. אורתופדיקה שטיינר אשר נוסדה בשנת 1939 על ידי משפחת שטיינר, מנוהלת כיום על ידי חברת חי שי המתמחה במתן פתרונות אורתופדיים מהטובים ביותר שיש.  החנות ממוקמת באבן גבירול 46 בתל אביב בחנות תוכלו למצוא את כל הפתרונות האורתופדיים הטובים ביותר, כולל מדרסים ונעלי נוחות. החנות פועלת בשיתוף עם דר פלקס אורתופדיה, אשר יוכל להתאים לכם את המדרסים הנכונים והמתאימים עבורכם ביותר, על מנת שתוכלו לרכוש אותם.

מדרסים הם פריט חשוב והכרחי ללא מעט בני אדם. בעזרת מדרסים ניתן ללכת בנוחות ולמנוע בעיות גופניות שונות כגון: כאבי גב, כאבי רגליים ועוד.

Share this post

מוצרים ששווה לבדוק

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך

איך לבחור מדרסים ?
אורתופדיה
איך לבחור מדרסים ?

איך בוחרים מדרסים בבואנו לרכוש נעליים שהם כידוע אביזר חובה, אנו משתדלים להתאים את הנעל לרגל בצורה הכי מדויקת, כדי שנוכל לצעוד בצורה נוחה ולהימנע

קרא עוד »
אורתופדיה
כיצד תבחרו נעלי נשים מעור?

נעלי עור הן נעליים חזקות ואיכותיות שלרוב מחזיקות מעמד לטווח הארוך ולא נשחקות בקלות. לנעלי העור יש יתרונות רבים לעומת נעליים אחרות, הן מאווררות יותר,

קרא עוד »