insole05
שטיינר אורתופדיקה
שטיינר אורתופדיקה

מה זה מדרסים ביומכניים? המדריך המלא

מחקרים מוכיחים שכ- חמישים אחוזים מהאוכלוסייה העולמית זקוקים למדרסים ביו מכאניים בשלב מסוים של החיים שלהם. במאמר זה תוכלו לקבל מידע שיסביר לכם מהם מדרסים מכאניים, כיצד הם משמשים אותנו, למי הם מתאימים ומהם היתרונות הרבים של מדרסים אלו לעומת מדרסים מסוגים אחרים.

 

מהם מדרסים ביו מכאניים?

מדרסים אורטופדיים ביומכניים הם מדרסים שתורמים לשיפור היציבה והתנועה של הגוף על ידי יצירת חלוקת לחץ מאוזנת על הרגל. המדרסים הללו הם מדרסים קשיחים או חצי קשיחים שבמרבית המקרים עשויים מפלסטיק או מגרפיט ומשולבים עם שעם. מדרסים ביו מכאניים נחשבים מדרסים עמידים, אמינים ואיכותיים.

המדרסים הביו מכאניים מתאימים לטיפול בכאבים שונים לרבות: כאבי עקב, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. המדרס מתאים הן לאנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים כגון חיילים וספורטאים והן לאנשים שנפגעו ברגלים כתוצאה מבעיות בריאותיות שונות כגון: סוכרת, פלטפוס ומשקל עודף.

 

מהם היתרונות של המדרסים הביו מכאניים?

הנוקשות המאפיינת אותו הופכת את המדרס הביו מכני למדרס בעל יתרונות רבים. להלן מספר דוגמאות ליתרונות המרכזיים של מדרס זה:

עמידות: בשונה ממדרסים גמישים ובזכות נוקשותו, המדרס הביו מכני יכול להחזיק מעמד לאורך זמן רב. ניתן לרכוש את המדרסים הללו בראש שקט מתוך ידיעה שתוכלו להשתמש בהם במשך שנים רבות בלי לדאוג שהמדרס יתבלה ושתידרשו להוציא כסף נוסף על מדרסים חדשים.

אחריות: האחריות על המדרסים הביו מכאניים ארוכה ביחס לאחריות על מדרסים מסוגים אחרים ואורכת בדרך כלל 3 שנים.

תמיכה לכל אורך קשת כף הרגל: המדרסים הביו מכניים מעניקים תמיכה לכל אורך קשת כף הרגל, בשונה ממדרסים רגילים שבדרך כלל מספקים תמיכה חלקית בלבד. יתרון זה מאפשר להשתמש במדרסים על מנת לטפל גם במקרים קשים יותר.

בזכות העמידות של המדרסים הביו מכאניים והואיל והם לא קורסים בקלות, ניתן להשתמש בהם גם על מנת לטפל בשינויים מבנים חמורים. זאת בשונה מהמדרסים הגמישים שלא מתאימים עבור טיפול במצבים חמורים יותר.

בשונה ממדרסים אחרים, מדרס ביו מכני מתאים לטיפול במקרים שונים ומגוונים. ניתן להשתמש במדרס זה על מנת למנוע את קריסת כף הרגל של אנשים בעלי משקל עודף, על מנת לשלוט בתנועתיות יתר, על מנת להקל על כאבים שונים ועוד.

 

מדוע חשוב לרכוש מדרסים בהתאמה אישית?

כאשר אתם רוכשים מדרסים ביו מכאניים חשוב להפקיד על התאמה אישית של המדרסים לרגל שלכם. לכל כף רגל יש מבנה ייחודי וצורת מדרס ספציפית שתוכל לסייע לה. כמו כן, חשוב להתאים את המדרס לסוג הבעיה האורתופדית. מדרס המיועד לטיפול בפלטפוס צריך להיות שונה ממדרס המיועד לטיפול בכאבי עקב, גב או ברכיים.

שימוש במדרס לא מתאים לרגל ולסוג הבעיה לא יתרום לטיפול ואף עלול להחמיר את הבעיה או לעורר בעיות אורתופדיות נוספות. לפיכך, חשוב להקפיד לרכוש מדרסים שהותאמו אישית עבורכם. את ההתאמה האישית ניתן לבצע באמצעות מספר שיטות כגון: שיטה ממוחשבת שמודדת את הרגל באמצעות חיישנים, התאמה למידת הנעליים, בדיקת קשת כף הרגל, מדידה באמצעות תחבושות גבס ועוד.

אורתופדיקה שטיינר פועלת בתל אביב כבר יותר מ- 70 שנה. האורתופדיקה מציעה מגוון רחב של פתרונות אורתופדיה מתקדמים ואיכותיים שיסייעו לטפל בבעיות אורתפדיות שונות שעלולות להתעורר כתוצאה מהריון, ממחלת הפוליו, מסוכרת ועוד. אם אתם זקוקים למדרסים מכל סוג, אנשי המכון ייצרו אותם עבורכם במקצוענות ללא פשרות. לקבלת מידע נוסף היכנסו ל- steiner-shoes.com/קצת-עלינו/.

Share this post

מוצרים ששווה לבדוק

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך

איך לבחור מדרסים ?
אורתופדיה
איך לבחור מדרסים ?

איך בוחרים מדרסים בבואנו לרכוש נעליים שהם כידוע אביזר חובה, אנו משתדלים להתאים את הנעל לרגל בצורה הכי מדויקת, כדי שנוכל לצעוד בצורה נוחה ולהימנע

קרא עוד »
אורתופדיה
כיצד תבחרו נעלי נשים מעור?

נעלי עור הן נעליים חזקות ואיכותיות שלרוב מחזיקות מעמד לטווח הארוך ולא נשחקות בקלות. לנעלי העור יש יתרונות רבים לעומת נעליים אחרות, הן מאווררות יותר,

קרא עוד »